Isnin, 27 September 2010

motor kawasaki aku yg nak di jual.Berminat?

nie die motor kesayangan ku ,motor nie aku nak jual
sebab dah ade 3 bijik motor kat umah aku. rase mcm semak je.
kenape aku nak jual? sebab ianye motor yg terbesar sekali lah kat rumah aku nie , yg lain tu
capcai jeee. bile moto dah banyak nie duit pon banyak gak lah nak keluar.
aku nak jual RM3.5k je leh nego kot ...
sesiape yg berminat leh la call aku je. boleh gak masuk mudah. tapi leceh lah ckit.
kalau blog aku nie tak lah ramai yg menengoknye. cume kengkawan je.hehehe...
kalau mudah tu ,peeeer nak melayan org yg call tu la ,yg aku tak sanggup.

ok bagi yg berminat . moto aku nie berjenama KAWASAKI KRZ150 superkips.
tahun 1994 . no plate wdw nombor nengok la kat gambar tu. siap ade jokie lagi tu atas motor tu.
sape lagi anakanda aku laa yg si kecik tu utk tahun nie. ape pon semoga berpikir panjang utk menilainyeee...

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama